Қазіргі білім тек жақсы оқу бағдарламаларын, білімді оқытушыларды, техникалық жабдықтарды ғана емес, сонымен қатар жақсы жинақталған кітапхана қорларын да қажет етеді, өйткені егер білім беру ұйымында студенттер оқу орнының профилі бойынша әдебиеттерді ала алатын кітапханалар болмаса, көрнекті жазушылар, ақындар, суретшілер, композиторлар туралы қызықты тарихи фактілерді біле алады. ақпараттың үлкен теңізі. Барлығы жүйеленген кітапханада ғана "сөрелерде" айтылғандай, әр кітап, кітапша, газет, журнал өз орнында, кез-келген сұраққа, кез-келген тақырыпқа жауап энциклопедиялардан, сөздіктерден, анықтамалық кітаптардан және оқулықтардан табуға болады.
Кітапханашы кітапхана жұмысының арсеналындағы әртүрлі формалар мен әдістердің көмегімен студенттерді кітап оқуға, әр оқырманға классиктердің мәдени мұрасын жеткізуге, көрнекті мәдениет, ғылым, өнер қайраткерлері туралы айтуға тырысады, бұл туралы оқытушылар әрдайым өз дәрістерінде айтуға мүмкіндік бермейді. Бұл студенттердің көкжиегін кеңейтеді, бұл олардың эрудициясына әсер етеді. Бұл білім беруде көмек емес пе?
Өмір бойы білім беру-қазіргі білім беруді дамытудың басты тұжырымдамасы. Бұл тұжырымдаманы тиімді жүзеге асыру үшін студенттер қажетті ақпаратты өз бетінше іздеуді үйренуі керек. Интернеттен жай ғана ойланбастан жүктеп алу ғана емес, көбінесе дұрыс емес ақпарат, атап айтқанда, қажетті ақпаратты өзіңіз іздеңіз, білім іздеп кітаптардың беттерін тыныш айналдырыңыз, өйткені бұл әрқашан болған.
Мұның бәрі білім беру процесін байытады, сонымен қатар оқу материалының шеңберінен шығып, студенттерге кітап әлемінің алуан түрлілігін көрсетуге мүмкіндік береді, ал кітапханашы оқырман мен кітап әлемі арасында делдал болып табылады.
Біздің кітапхана әрдайым оқырмандармен жұмыс істеудің жаңа тиімді тәсілдерін іздейді, кітаптарды жақсы көруге тырысады. Кітапханалар әрқашан біздің қоғамның мәдени орталығы болған. Бүгінгі таңда, бұрын-соңды болмағандай, олардың зияткерлік әлеуетті қалыптастырудағы рөлі артып келеді. Ақпараттық технологиялар ғасырына қарамастан, басылған сөздің күші туралы ұмытпаңыз. Өйткені, сіз кітапты қолыңызда ұстағанда, бұл кітапты дәстүрлі мағынада, парақтарды айналдырған кезде, Сіз әрдайым жаңа белгісіз әлемге енесіз, басты кейіпкерлермен бірге өмір сүресіз және суреттер сіздің көз алдыңызда қайта жасалады.жазылған жолдар, сөзсіз. Бұл оқырманға әлемді жақсырақ түсінуге мүмкіндік береді, кейде жаңа нәрсені үйренуге деген ұмтылыс пайда болады, әлем үлкен және қазіргі кездегі сәнді компьютерлік желілермен шектелмейтінін түсінеді.
Жүргізілген жұмыстың нәтижесінде, әр түрлі мәселелерді қозғай отырып, олар туралы студенттерді хабардар ете отырып, кітапхана өз оқырмандарының білім беру және мәдени дамуына қатысады, қызығушылық танытуға, ағартуға, үйретуге тырысады, бірақ сонымен бірге монотонды шаршатпауға тырысады, өз жұмысында іс-шараларды кезектестіреді, көрмелер, әңгімелер, викториналар, тақырыптық шолулар ұйымдастырады. бұл мақсаттарға кітаптар, мерзімді басылымдар, фотоматериалдар, суреттердің репродукциялары жатады. Мұның бәрі студенттердің кітапханаға, кітаптарға деген қызығушылығын оятады, олардың ішкі әлемін дамытады және байытады, ойлануға және ойлауға үйретеді, атап айтқанда, бұл оқу орнында қажет.
Кітапханашылар педагогикалық қызметкерлерге студенттердің мәдени, эстетикалық дамуын қалыптастыруда баға жетпес көмек көрсетеді, мұның бәрі студенттен біртұтас, білімді, білімді болуға көмектеседі. Аристотель жазғандай: "білімді және білімсіз адам арасында тірі мен өлгендердің арасындағы айырмашылық бірдей". [3]
Қазіргі білім беру жүйесі өз жұмысында көптеген қиындықтар мен кедергілерді жеңуге мәжбүр. Кітапхана қызметкерлерінің міндеті-педагог қызметкерлердің қиын еңбектерінде қолдан келгенше көмек көрсету. Өйткені, тек бірлескен күш-жігердің арқасында біз ересек өмірге оңай және еркін енетін жоғары білікті маман дайындай аламыз.
Аманжолова Шынар